Adin nagusitasuna betetzen dutenean zer? Gazte etorkin tutelatu ohien gizarteratze erronka kontrako testuinguru sozioekonomiko batean

  • Maddalen Epelde Juaristi Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
Gako-hitzak: gazte etorkin tutelatu ohiak, gizarteratzea, krisi ekonomikoa, emantzipazio baliabideak, familia autoktonoekin harremanak

Laburpena

Artikulu honen helburua Euskadiko gazte migratzaile tutelatu ohien gizarteratze egoera ezagutzea da. Espainia zein Euskal Herrira adin txikiko izanik iristen diren mutikoak dira hauek, baldintza horrek babesa ematen dielarik 18 urte bete arte; adin horretara iristean ordea gaitasun juridiko osoa eskuratu eta babesgabetasun egoeran aurkitzen dira bat-batean. Horri, gaur egun gizartea murgilduta dagoen krisi ekonomikoa gehitu behar zaio, gazte hauei zuzenean eragiten dien gertaera. Lan honetan, kolektibo honek emantzipazio zein gizarteratze prozesuei aurre egiterakoan pairatzen duen bulnerabilitate egoera aditzera eraman nahi da; aldi berean, familia autoktonoekin harremantzeko aukera izan dutenek eskuratzen duten gizarte laguntasuna eta horrek euren gizarteratze prozesurako duen eragin positiboa nabarmentzea ere bilatzen da; eta azkenik, gazte horiei baliabide gehiago eskaintzeko eta gizarte egoera berrira egokituko diren gizarteratze estrategiak sustatzeko dagoen beharra adierazi gura da. Guzti hori gazte etorkinei, euren hezitzaileei zein gaian adituak diren pertsonei burututako elkarrizketen azterketatik abiatuta.

Downloads

Datuak oraindik ez daude eskuragarri.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##
Investigadora en el departamento de Sociología II de la UPV/EHU
Argitaratuta
2016-06-30
Nola aipatu
Epelde Juaristi, Maddalen. 2016. «Adin Nagusitasuna Betetzen Dutenean Zer? Gazte Etorkin Tutelatu Ohien Gizarteratze Erronka Kontrako Testuinguru Sozioekonomiko Batean». Inguruak. Soziologia Eta Zientzia Politikoaren Euskal Aldizkaria, zenb. 60 (ekainak). https://doi.org/10.18543/inguruak-60-2016-art03.
Atala
ARTIKULU ZIENTIFIKOAK