Lo que la COVID-19 nos enseñó: ciencia, divulgación y futuro
Laburpena
Presentación del número 71 de Inguruak.
Iraide Fernández Aragón. Directora de INGURUAK zuzendaria.
Downloads
Erreferentziak
Cabezuelo Lorenzo, F. y Manfredi, J. L. (2019). Posverdad, fake-news y agenda política en el discurso de Trump en Twitter. Historia y comunicación social , 24 (2), 449-483.
Catalán-Matamoros, D. (2020). La comunicación sobre la pandemia del COVID-19 en la era digital: manipulación informativa, fake news y redes sociales. Revista Española de Comunicación en Salud, 1, 5-8. https://doi.org/10.20318/recs.2020.5531
Chomsky, N. (2020). La responsabilidad de los intelectuales. Madrid: Sexto piso.
Codina, L. (2016). Evaluación de la ciencia: tan necesaria como problemática. El profesional de la información, v. 25, n. 5, pp. 715-719. https://doi.org/10.3145/epi.2016.sep.01
COTEC (2020). Informe Cotec 2020. Recuperado de: https://cotec.es/en/observacion/informecotec-2020/38c863cc-124a-4b04-a13f-059d19ddf47b
Mathieu, E. y Roser, M. (2021). How do death rates from COVID-19 differ between people who are vaccinated and those who are not? Our Wordl in data. Recuperado de: https://ourworldindata.org/covid-deaths-by-vaccination
Fernández Aragón, I. et al. (2021). Análisis de la desigualdad urbana. Propuesta de un Índice Sintético de Vulnerabilidad Urbana Integral (ISVUI) en Bilbao. ACE: Architecture, City and Environment, 15(45), 9520. https://doi.org/10.5821/ace.15.45.9520
Fernández Esquinas, M. (2020). Sociología y Ciencias Sociales en tiempos de crisis pandémica. Revista de Sociología de la Educación-RASE, 13 (2)Especial, COVID-19, 105-113. https://doi.org/10.7203/RASE.13.2.17113
Gobierno de España (2021). Plan de choque para la ciencia y la innovación. Recuperado de: https://www.ciencia.gob.es/gesdamdoc-servlet/?uuid=23afa491-1b16-4e88-a90f-acceb3550355&workspace=dam&formato=pdf
Guillaume R. y David C. (2021). Provision and analysis of key indicators in research and innovation. Policy brief F – Scientific mobility. Luxembourg: Publications Office of the European Union. doi: https://doi.org/10.2777/073061
ICONO (2020). Indicadores del sistema español de Ciencia, Tecnología e Innovación. Recuperado de: https://icono.fecyt.es/sites/default/files/filepublicaciones/indicadores_2020_web.pdf
IKERBASQUE (2021). Informe sobre la ciencia en Euskadi 2021. Recuperado de: https://www.ikerbasque.net/sites/default/files/files/INFORME%20DE%20CIENCIA%20EUSKADI%202021%20II.pdf
LAB (2021). Informe personal docente e investigador de la UPV/EHU.
López, O. M. y Cordero, A. (2005). Un intento por definir las características generales de las revistas académicas electrónicas. Razón y Palabra, 43, 1-31.
Luna-Nemecio, J.M. (2020). Ciencias sociales y COVID-19: retos, vicisitudes y oportunidades para la investigación. FORHUM International Journal of Social Sciences and Humanities, 2(3), 6-12. https://doi.org/10.35766/jf20231
Mendoza, S. y Paravic, T. (2006). Origen, clasificación y desafíos de las Revistas Científicas. Investigación y Postgrado, 25, 1-20.
Menéndez Velázquez, A. (2021). Hacia una ciencia abierta, interdisciplinar y que conecte los mundos académico e industrial. Telos, 115.
Nuño de la Rosa, L. (2021). Ciencia y capitalismo en tiempos de covid. Viento sur, 178, 42-51.
Sassen, S. (2007) Una sociología de la globalización. Analisis político, 61, 3-27.
Shapiro, J. y Williams, A. (2012). The role of stereotype threats in undermining girls’ and women’s performance and interest in STEM fields. Sex Roles, 66, 175-183.
Singer, D. (2020). Pandemia y mundos posibles. BORDES, (16), 145-154.
UNESCO (2019). Number of Researchers per million inhabitants by country, United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation (UNESCO) Institute for Statistics. Recuperado de: http://uis.unesco.org/?URL_ID=3755&URL_DO=DO_TOPIC&URL_SECTION=201
INGURUAK Sarbide Irekiko aldizkaria da, eta horrek esan nahi du zenbaki bakoitza argitaratu eta berehala sarrera librea dela. Horiek irakurri, deskargatu, banatu eta berrerabili ahal izango dira, edozein euskarritan, merkataritzakoak ez diren helburuetarako soilik, eta legean aurreikusitakoaren arabera, argitaletxearen (Soziologia eta Zientzia Politikorako Euskal Elkartea) edo egilearen aldez aurreko baimenik gabe, betiere jatorrizko lana behar bezala aipatzen bada (zenbakia, urtea, orriak eta DOI, hala badagokio) eta jatorrizkoan edozein aldaketa argi eta garbi adierazten bada. Orain ezagutzen den edo etorkizunean garatuko den edozein bitarteko edo formatutan edukia beste edozein modutan erabiltzeko, aldez aurretik egile-eskubideen titularraren idatzizko baimena behar da.